Betűméret növeléseBetűméret csökkentéseOldal nyomtatása

Superbrand

 

A Superbrands a világ legjelentősebb márkaértékelési rendszere, amely jelenleg 88 országban van jelen. Küldetése szakmai szempontok alapján kiválasztani és a fogyasztókkal évről évre megismertetni azokat a márkákat, amelyekben valóban bízhatnak.


Superbrands az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A Superbrands és a Business Superbrands díjakat olyan márkák érdemelhetik ki, ahol a márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek.


Az UNION 2009 óta minden évben elnyerte a kiváló márkáknak járó Superbrands vagy Business Superbrands díjak egyikét, hiszen folyamatosan törekszünk arra, hogy mind lakossági ügyfeleinket, mind partnereinket a legkorszerűbb, igényeiket legpontosabban megcélzó termékekkel, rugalmas és magas színvonalú szolgáltatásokkal lássuk el.


A Superbrands státuszról

A Business Superbrands státuszról

A Brand Council minden, a Superbrands programban résztvevő országban létrehoz egy független és önkéntes bizottságot, amelynek legfőbb feladata annak biztosítása, hogy csak az arra érdemes márkák kaphassák meg a Superbrands státuszt.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapja a Magyar Szabadalmi Hivatal PIPACS adatbázisa, amelyben csaknem 95 000 nemzeti védbejegyzés található. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértők ennek az adatbázisnak a szűkített és frissített változatából választották ki a 2009-es év hazai superbrandjeit.

Magyarországon öt éve működő Superbrands program mellett 2008-ban először indult el a nemzetközi piacon már évek óta meghatározó Business Superbrands program. A Business Superbrands az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait mutatja be, azaz olyan magyarországi cégeket/márkákat, melyek nem elsősorban a fogyasztókat, hanem vállalkozásokat, szervezeteket szolgálnak ki.

A bizottság elé kerülő lista a Dun & Bradstreet által nyilvántartott mintegy 500 ezer, működő vállalkozás szűrésével és a legnagyobb hazai szakmai szervezetek, illetve kamarák ajánlásainak figyelembevételével jött létre. Ez a mintegy 3000 márkát/céget tartalmazó lista egyaránt tartalmazza a legnagyobb nyereségű hazai cégeket csakúgy, mint  az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt  a kisebb vállalkozásokat, melyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak.




Lépjen kapcsolatba velünk!