Betűméret növeléseBetűméret csökkentéseOldal nyomtatása

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2014. január 1-jétől elindul az UNION Biztosító online ügyfélportálja,amelyen megtekintheti szerződése

adatait, befektetése alakulását, befizetéseit, a szerződéséhez kapcsolódó dokumentumokat. Így a nap bármelyik órájában egyszerűen, pár
kattintással tájékozódhat biztosításáról, naprakészen követheti befektetései alakulását. Az online szolgáltatások körét folyamatosan bővítjük,
így hamarosan adatait módosítani is tudja majd, és további funkciókkal segítjük az egyszerűbb ügyintést.



Örömmel tájékoztatjuk, hogy az UNION Biztosító online ügyfélportálján már Ön is megtekintheti szerződése adatait, befizetéseit, a szerződéséhez kapcsolódó dokumentumokat, valamint módosíthatja azokat. Így a nap bármelyik órájában egyszerűen, pár kattintással tájékozódhat biztosításáról, és könnyebbé válik az ügyintézés is.

Az alábbi funkciók állnak rendelkezésére biztosításaival kapcsolatban:

  • Szerződéseim: megtekintheti élet-, baleset-, gépjármű- és lakásbiztosításai legfontosabb adatait, díjfizetési állapotát, valamint módosíthatja fizetési módját és gyakoriságát.
  • Dokumentumaim: a szerződéséhez kapcsolódó dokumentációt nyomon követheti a kötvénytől az indexlevelekig. Sőt arra is lehetőséget biztosítunk, hogy teljesen áttérjen az elektronikus iratkezelésre, így ugyanis nem csak a tárolás, a megőrzés és a visszakeresés lesz egyszerűbb, de a kevesebb papírfelhasználással környezetét is óvja.
  • Személyes adataim: ellenőrizheti és módosíthatja személyes adatait, a telefonszámtól a bankszámláig.
  • Számlakivonatok és Díjelmaradás értesítő: amennyiben igényli, áttérhet elektronikus számlázásra is, így a fizetéssel kapcsolatos értesítők is fiókjába érkeznek. Az így létrehozott számla megfelel az elektronikus számlára vonatkozó jogszabályi előírásoknak: elektronikus aláírással és a kiállítás időpontját hitelesítő időbélyeggel rendelkezik, így elektronikus formában hiteles. (Csekkes díjfizetési mód esetében csak akkor teljesíthetjük a számlázásra vonatkozó elektronikus kommunikáció igényét, amennyiben előtte módosítja a fizetési módot csoportos beszedésre, vagy banki utalásra.)

Kérjük, hogy amennyiben igénybe kívánja venni a szolgáltatásokat, a csatolt nyilatkozatot kitöltve és aláírva, küldje vissza postacímünkre, vagy beszkennelve az alábbi email címre:

Nyilatkozat UNION Ügyfélportál szolgáltatás igénybevételéhez

ugyfelszolgalat[kukac]unionbiztosito.hu
UNION Biztosító 1461 Budapest, Pf.: 131.

Ezután a megjelölt e-mail címre elküldjük felhasználónevét, sms-ben a jelszavát, ez utóbbit az első belépéskor kérjük megváltoztatni – adatbiztonsága érdekében.

Bízunk benne, hogy ingyenes szolgáltatásunk segítségével még könnyebben tájékozódhat szerződéseiről, és megkönnyíthetjük az Ön számára a biztosításaival kapcsolatos ügyintézést.